۱۶ مرداد ۱۳۸۹

لواط (همجنس گرایی اقایان) در اسلام




تعریف لواط (همجنس بازی مردان) در اسلام چیست؟

لواط وطي انسان مذكراست چه بصورت دخول باشد يا تفخيذ . (ماده 108 ) (قانون مجازات اسلامی) (حدود اسلامی)


- کدامیک از طرفین لواط محکوم به اجرای حد خواهند شد؟

فاعل و مفعول لواط هر دو محكوم به حد خواهند شد . (ماده 109 ) (قانون مجازات اسلامی) (حدود اسلامی)


لواط (همجنس گرایی اقایان) در اسلام

- حد لواط (همجنس بازی مردان) در اسلام چیست؟
 
1 - حد لواط در صورت دخول قتل است و كيفيت نوع آن در اختيار حاكم شرع است . (ماده110 ) (قانون مجازات اسلامی) (حدود اسلامی)



2- هرگاه مرد بالغ و عاقل با نابالغي لواط كند فاعل كشته مي شود و مفعول اگر مكره نباشد تا 74 ضربه شلاق تعزيرمي شود . (ماده 112 ) (قانون مجازات اسلامی) (حدود اسلامی)

3 - هرگاه نابالغي نابالغ ديگر را وطي كند تا 74  ضربه شلاق تعزير مي شوند مگر آنكه يكي از آنها اكراه شده باشد . (ماده 113) (قانون مجازات اسلامی) (حدود اسلامی)


4- حد تفخيذ و نظاير آن بين دو مرد بدون دخول براي هر يك صد تازيانه است . اما در صورتي كه فاعل غير مسلمان و مفعول مسلمان باشد حداقل قتل است . (ماده 121) (قانون مجازات اسلامی) (حدود اسلامی)

5- اگر تفخيذ و نظاير آن سه بار تكرار و بعد از هر بار جاري شود در مرتبه چهارم حد آن قتل است . (ماده 122 ) (قانون مجازات اسلامی) (حدود اسلامی)

6 - هرگاه دو مرد كه با هم خويشاوندي نسبي نداشته باشند بدون ضرورت در زير يك پوشش بطور برهنه قرار گيرند هر دو تا  99 ضربه شلاق تعزير مي شوند . (ماده 123 ) (قانون مجازات اسلامی) (حدود اسلامی)

7- هرگاه كسي ديگري را از روي شهوت ببوسد تا 60 ضربه شلاق تعزير مي شود . (ماده 124) (قانون مجازات اسلامی) (حدود اسلامی)











- نقد زندگی تاریخی حضرت محمد 
- جن در قرآن و اسلام 
- تناقضات قران
- آیا حضرت محمد معصوم بوده؟
 
 
 
 

۲۱ نظر:

  1. اسلام برای همجنس گرایی مجازاتی سنگین قرار داده است. اسلام برای همجنس گرایی مجازات شلاق و برای لواط (همجنس بازی مردان) و سومین مرتبه از مساحقه زنان، حکم اعدام، صادر کرده است. ذکر این نکته نیز قابل توجه است که اسلام یکى از مجازاتهایى را که براى لواط (همجنس بازی مردان) قائل شده آن است که ازدواج خواهر و مادر و دختر شخص مفعول بر فاعل لواط (همجنس بازی مردان) حرام است یعنى اگر چنین کارى قبل از ازدواج صورت گرفته شد، این زنان براى او حرام ابدى مى شوند.
    سیاست کیفری اسلام دارای دو نوع درمان برای دو مرحله ویژه از وضعیت جامعه است:

    الف) پیش بینی مجازات های خفیف با شرایط اجرای آسان تر
    جرائمی که حاکی از وخامت شدید اوضاع اجتماعی نبوده و در شرایط عادی جامعه رخ میدهد، در این دسته قرار میگیرد. این دسته از مجازات ها، جرائمی است که اختیارات قضات در این نوع جرائم وسیع تر بوده و میتوانند با در نظر گرفتن شخصیت مجرم و اوضاع واحوال ارتکاب جرم، تصمیم مقتضی را در برخورد با وی اتخاذ نمایند.

    ب) پیش بینی مجازات های شدید:
    اعمال این مجازات ها منوط به شرایط و قیدهای فراوان است، به نحوی که گاه به ندرت فراهم میشود. این نوع مجازاتها از نوع درمان های سخت است که تنها در شرایط خاص به کار گرفته می شوند. این نوع درمان در جائی تجویز میشود که بزهکاری در آن به وضع حاد و بغرنجی رسیده، پرده های عفت دریده شده و ارتکاب جرائم در ملأ عام قبحی ندارد. در کدام جامعه زنا واقع میشود، در حالی که چهار نفر مرد عادل شاهد وقوع آن باشند؟ چنین جامعه ای قطعا دچار بیماری چنان شدیدی شده که مداوای آن از راه های عادی ممکن نیست و نیاز به شوک دارد. در جامعه ای که خون بی گناهی را به ناحق بر زمین میریزند، کدام اهرم قوی میتواند از وقوع مجدد این بیماری خطرناک جلوگیری کند؟گرفتن اموال مجرم، سلب آزادی او، اصلاح و درمان مجرم، یا سازگار کردن او با جامعه، همه این امور در جای خود لازم و مفید هستند، اما برای حفظ امنیت و حیات جامعه کافی نیست. اسلام، سلب زندگی و آزادی مجرم را هدف قرار نداده است. سیاست کیفری اسلام بیش تر تهدید به مجازات است، تا اجرای آن، از این رو مثلا برای اجرای حد سرقت، شرایط فراوانی گذاشته که جمع شدن همه آن ها بسیار بعید است. همین طور در زنا، لواط و جرایم عفافی، شرایطی را بیان میکند که مشخص میکند هدف اسلام بیش تر جلوگیری از اشاعه فحشا و علنی شدن بزهکاری در جامعه است تا اجرای مجازات. همجنس گرایی نیز از دسته دوم است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوشبختانه تا امروز چشمها،گوشهاوعقلها دیدند که این اسلام و قوانین ناکارآمدش قادر به کاهش و حتی کنترل بزه و جرم نبوده و به زودی شاهد گسستن تارهای عنکبوتی این دین مبین از دست و پای بندیان ساده لوح خواهیم بود.
      در نومیدی بسی امید است،،پایان شب سیه سپید است

      حذف
  2. همجنس گرایی که از گرایش های جنسی و به عبارت بهتر انحرافات جنسی شمرده می شود، در دین اسلام منع و حرام است و از گناهان کبیره به حساب می آید.

    هم جنس گرایی و لواط، عملی بر خلاف فطرت است و هر چه با فطرت هم خوانی نداشت،تأثیر سوء
    دارد، یعنی نه تنها فاعل و مفعول با این عمل به آرامش نمیرسند، بلکه بر تحیر و سرگردانی آن‏ها افزوده می شود.

    یکی از روابطی که امروزه در مجامع مختلف مورد ارزیابی و بحث قرارگرفته است، هم جنس گرایی است. هم جنس گرایی مردان ، لواط و هم جنس گرایی زنان، مساحقه نام دارد. در کشورهای خاورمیانه با این موضوع برخورد می شود اما در اروپا این رابطه به رسمیت شناخته شده و در اکثر ایالت های امریکا قوانین ازدواج برای این دسته در نظر گرفته شده است.
    نظر پزشکی نیز ثابت شده که رابطه مرد با مرد و همجنس با همجنس یک رابطه پرخطر است. هیچ پزشکی چنین رابطه ای را توصیه نمی کند و مسلما هیچ نظریه مبنی بر سالم بودن و بی ضرر بودن این رابطه ارائه نگردیده، بر عکس، این رابطه همیشه از نظر پزشکی نقض گردیده است.
    از طرف دیگر سایر بیمارهای عفونی، ویروسی همانند هپاتیت، ایدز، سفلیس و سایر بیماری‌های مقاربتی از طریق مقعد (پشت) راحت تر منتقل می‌شوند. خیلی از افراد تصور میکنند که در رابطه مقعدی هیچ خطری آنها را تهدید نمی‌کند، در حالی که چون مقعد در درون خود باکتریهای زیادی دارد، انتقال ویروسهای نظیر ایدز و... راحت تر انجام میگیرد این باکتریها با شستشو از بین نمی‌روند. از آن گذشته دریچه مقعد یک دریچه خروجی است، پس وارد شدن هر چیزی از این دریچه علاوه بر آسیب به دریچه و موارد ذکر شده همراه با درد است. و به مرور باعث باز شدن هر چه بیشتر دریچه مقعد و پیدایش عوارض ذکر شده می‌شود.
    ذکر مطالب بالا این سوال را به ذهن متبادر می کند که :برای جلوگیری از هم جنس گرایی و هم جنس بازی چه باید کرد؟
    معمولاً عوامل هم‏جنس بازی را میتوان چنین برشمرد:
    1 - روابط غلط خانوادگی که در نتیجه آن، پسر با پدر و دختر با مادر انطباق نمییابد و الگوی رفتاری مناسب کسب نمیکند.
    2 - تجارب غلط هم جنس خواهی در اثر برخورد با دوستان ناباب.
    3 - احساس بی ارزشی و سرخوردگی در تلاش برای ایجاد رابطه مشروع با جنس مخالف.
    4 - محدودیت‏های محیطی (مثلاً محل خواب پسرها از یکدیگر جدا نیست و یا اهل خانواده مجبورند با هم در یک محل و در یک اتاق زندگی کنند).
    5 - ضعف مبانی مذهبی و اعتقادی
    شخصی که به این عادت ناپسند مبتلا است برای مقابله با این عادت ناپسند، میتواند از شیوه‏های زیر استفاده نماید:
    1 - احساس کند که فردی عادی است و احساس با ارزش بودن نماید.
    2 - تلاش کند تا از رو در رو شدن با جنس مخالف احساس شکست نکند.
    3 - روحیه برخورد با جنس مخالف را در خود ایجاد کند.
    4 - بنیه اخلاقی و تسلط بر نفس خود را تقویت نماید.
    5 - تصمیم بگیرد که دیگر به آن عادت برنگردد.

    پاسخحذف
  3. همجنس گرایی یک گرایش جنسی است و کاملا طبیعی

    پاسخحذف
  4. ""ناشناس گفت...

    همجنس گرایی یک گرایش جنسی است و کاملا طبیعی""
    همه دنیا از دین دار تا بی دین ، از پزشک داخلی و متخصصین دستگاه تناسلی و گوارشی و ... و همینطور روانشناسان بزرگ و کوچک دنیا دارن بر ضد همجنس گرایی سالی چندین مقاله و پروژه isi میدن و هر روز مضرات بیشتری برای این نوع روابط کشف میشه . اون وقت این برگشته میگه طبیعیه ! بگو نمیخوام قبول کنم و خودتو خلاص کن . چرا دیگه میگی طبیعیه ؟؟؟!!!!

    پاسخحذف
  5. "همه دنیا از دین دار تا بی دین ، از پزشک داخلی و متخصصین دستگاه تناسلی و گوارشی و ... و همینطور روانشناسان بزرگ و کوچک دنیا دارن بر ضد همجنس گرایی سالی چندین مقاله و پروژه isi میدن و هر روز مضرات بیشتری برای این نوع روابط کشف میشه . اون وقت این برگشته میگه طبیعیه ! بگو نمیخوام قبول کنم و خودتو خلاص کن . چرا دیگه میگی طبیعیه ؟؟؟!!!!"
    می شه یه مورد از چندین مقاله و پروژه isi رو که همه دنیا از دین دار تا بی دین ، از پزشک داخلی و متخصصین دستگاه تناسلی و گوارشی و ... و همینطور روانشناسان بزرگ و کوچک دنیاکه می گن همجنس گرایی گرایش جنسی نیست و طییهی نیست رو بگی؟
    همون روانشناسان بزرگ و کوچک یه کلمه رو برای شما بکار می برن اونم: homophobia=ترس از همجنس گرایه

    پاسخحذف
  6. نتایج تحقیقات دیک سوآب پروفسور مغز و اعصاب و استاد بازنشسته دانشگاه آمستردام است. در مورد عارضه همجنسگرائی وی سه دهه ریاست انستیتوی تحقیقات مغز و اعصاب هلند را بر عهده داشت.

    Zane Emrooz زن امروز
    شهرزاد نیوز: اگر این سئوال را از "دیک سوآب" بپرسید به شما خواهد گفت: هویت جنسی فرد در مرحله جنینی و در رحم مادر تعیین می‌شود. چگونه؟ زمانی که جنین پسر در رحم مادر است، اگر در یک لحظه تعیین کننده در نیمه دوم حاملگی در معرض تستوسترون کمتری از حد معمول قرار ‌گیرد همجنس‌گرا می‌شود. در مورد جنین دختر ترشح بیش از معمول تستوسترون سبب می‌شود که او همجنس گراشود. دیک سوآب اواخر دهه هشتاد قرن بیستم مشهور شد. سال 1989 انتشار نتیجه تحقیقات او مبنی بر این که قسمتی از مغز که رفتار جنسی را تعیین می‌کند در همجنس‌گرایان و دگرجنس‌گرایان متفاوت است، مانند بمب صدا کرد.

    پاسخحذف
  7. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  8. طبق نظر دکتر سو آب همجنسگرائی یک عارضه در دوران جنینی است و در ان مرحله می توان معالجه کرد و الا بعداز تولد کار چندانی نمی توان کرد در نتیجه یک امر طبیعی نیست که از حقوق انسان باشد چون حقوق بر امر طبیعی که عمومی است تعلق می گیرد چیزی که انحصاری و عارضی باشد باطل است

    پاسخحذف

  9. نقد

    هم جنس گرائی از حقوق انسان نیست چون حقوق عمومی است و همه باید به ان عمل کنند و همه زمانی وهمه مکانی است اگر بر فرض همه همجنسگرا شوند چه بر سر بشر می اید ایا بشری روی کره زمین باقی می ماند یا فرض کنیم یک مرد همجنسگرائی کند یعنی با یک مرد دیگر همبستری کند و هم زن داشته باشد رابطه شوهر ان مرد با زن این مرد چگونه باید باشد و اگر این مرد بخواهد هم زمان با شوهر خو د و زن خود همبستر شود نتیجه چه می شود ایا زن او می تواند جلوی رابطه جنسی شوهر خود را با مرد دیگر بگیرد ایا حقوق این زن ضایع نمی شود و اگر زن هم با زن دیگر همبستر شود و هر چهار نفر در یک اتاق بخواهند رابطه جنسی داشته باشند نتیجه چه می شود و اگر شوهر ان مرد هم زن داشته باشد و زن او هم همجنس داشته باشد چه جامعه ای بوجود می اید و اگر بچه های هم تولید شوند این بچه ها به چه کسی می رسد و خواهند گفت رابطه پدر ی و مادری چه خواهد شد ایا نظام حقوقمند زن و شوهری فطری و طبیعی بهم نمی خورد ایا جامعه بر این مبنا اصلا بوجود می اید و اگر بوجود اید چگون جامعه ای می شود ایا حقوق در این جامعه معنا دارد فرق حیوان بی عقل با انسان دارای عقل چه می شود ایا همجنسگرائی ضد حیات بشریت نیست اگر کسی فکر می کند که ضد حقوق بشر نیست لطفا به سئوالت بالا جواب بدهد شاید ما نمی فهمیم

    تکلیف عمل به حقوق ذاتی و حقوق وضعی است که موافق حقوق ذاتی تصویب می شود بنا براین از حقوق انسان و هر موجود زنده است که نسلش استمرار یابد اگر این حق نبود شما وجود نداشتی اما تغییر دو جهت دارد تغییر در حهت حقوق بشر و تغییر در جهت ابطال بشر تغییر در حهت حقوق بشر هستی دهند و تغییر در جهت ابطال بشر نیستی اور است حکم عقل جمعی بشر که از حقوق بشر است بر این قرار گرفته هر تغیییر که در جهت ابطال بشر یعنی نیستی بشر عمل کند جرم محسوب می شود به همین دلیل کشتن انسان و کشتار جمعی انسان جرم است و از حقوق بشر که هستی دهند ه است نمی باشد همجنسگرائی اگر حق تلقی شود چون حق عمومی و همه زمانی . همه مکانی است و اگر همه این حق را به یک باره عمل کنند بشر خود نسل خود را نابود کرده و بشری روی کره زمین باقی نمی ماند و این همان حکم کشتار جمعی انسان است که عرض شد حکم عقل جمعی بشر ان را جرم تلقی کرد ه چون ابطال بشر است یعنی نیستی بشر است هر امری را اگر همه بشر نتواند عمل کند تبعیض است و تبعیض نیز باطل است و بشر مبارزه می کند که برابری بجای تبعیض قرار گیرد حال اگر همه بطور برابر همجنسگرائی کنند و نسل بشر را نابود کنند دو باره به همان حکم جمعی عقل می رسیم که ان را جرم تلقی کرده است چون کشتار جمعی بشر است حیات از مواد حقوق بشر است که حکم عقل جمعی است هر حکمی که نقض کننده حکم عقل جمعی باشد دیکتاتوری و استبداد است پس همجنسگرائی عملی بر پایه استبدا و دیکتاتوری است و اگر استبداد عمل جمعی بشر شود همه چیز نابود می شود مانند اینکه زور گوئی از حقوق بشر تلقی شود ایا بر سر بشر چه می اید اما انتخاب حق بشر است انسان چون در انتخاب ازاد است پس مسئول نتایج انتخاب خود هم هست انتخاب حق و حقوق - جایزه و پاداش دارد و انتخاب باطل جرم و مجازات دارد شما در انتخاب اینکه مردم سالار باشی یا دیکتاتور باشی ازاد هستی اما مردم سالار هستی دهند است و از حقوق بشر است اما انتخاب دیکتاتور بودن نیستی اور و جرم و است و مجازات دارد اخیتار مطلق برای بشر نسبی وجود ندارد شما تا انجا اختیار داری که اختیار بشر دیگری را نیست نکنی انتخاب همجنسگرائی نیست کردن ادامه هستی خود و هستی دیگران است و اگر نیست کردن هستی بشر از حقوق بشر باشد در درون خود کلمه تناقض وجود دارد حقوق احقاق کنند هستی است چیزی که ابطال کننده هستی باشد باطل است و و باطل نمی تواند حقوق باشد معیار حق توحید است معیار باطل ثنویت است

    پاسخحذف
  10. دوست عزیز جواب های که شما داده ای ربطی به نوشته من ندارد همجنسگرائی وجود دارد و مرض است و باید معالجه شود و مثل هر مرض دیگری هم عمومی نیست اگر از حقوق بشر باشد باید عمومی بشود و طبیعت انسان سالم هم ان را قبول نمی کند برای همین هم مثل هر مرض دیگری همه مبتلا نمی شوند بنابراین نسل بشر هم از بین نمی رود انچه که مهم بود تبیین این مسئله بود که از حقوق بشر نیست به همین دلیل خود انها هم احساس می کنند انچه که حقوق بشر است و باید به عمل در بیاید ازدواج نر و ماده و تولید نسل است که انها هم انجام می دهند در کنار زندگی طبیعی خود دچار این مرض هم هستند اما معالجه شدنشان و اینکه دولت ها باید کمک کنند تا انها سلامتی خود را بدست اورند از حقوق انها است چون سلامتی جسمی و روانی حق هر بشر است اما اینکه از کاندم استفاده می کنند خود دلیل مضر و تولید کننده مرض از ان کار است همان طور که روابط جنسی خاج از خانه هم از حقوق بشر نیست وبه همین خاطر از نظر همه نه تنها قبیح و خیانت به همسر است اگر از حقوق بشر بشد باید اجازه بدهد به همسر خود او هم خیانت کند پس دیگر ازدواج معنی ندارد و اگر هم بچه های به این ترتیب بوجود ایند به علت نا معلوم بودن پدر و مادر- ان بچه بیماری های روانی و ضد دیگران بودن را پیدا می کند ودر ضمن انواع بیماریها سوزاک و سفلیس و ایدز عالم گیر می شود که تماما بر ضد حیات بشر است که از حقوق اولیه بشر است اما استفاده از این وسائل در روابط زناشوئی نر و ماده بر اساس تنظیم خانواده به هیچ وجه ضد حقوق بشر نیست چون تنظیم خانواده بلکه خودش از حقوق بشر است چون بچه تکوین نیافته این کار عملی می شود در همان حال بچه هم به قدر خواستشان تولید کرده اند اما در مورد سقط جنین اگر تنظیم خانواده شود احتیاجی به سقط جنسن نیست اما اگر جنین از نظر پزشکان انسان به حساب بیاد جنایت است و عملی ضد حقوق بشر است چون او هم بشر بوده است اما اگر فرزند تولید نکردن از حقوق بشر باشد و در نتیجه همه باید حقوق خود را عملی کنند در نتیجه باز نسل بشر نیست می شود در صورتی که فرزند داشتن از حقوق بشر است و شما هم به این دلیل بدنیا امده ای و اگر فرزند تولید نکردن از حقوق بشر باشد کسانی که فرزند تولید می کنند مجرم خواهند بود مثل پدر و مادر من و تو که ما را تولید کرده اند و بعضی ها اگر بر خلاف حقوق بشر بخواند فرزند داشته باشند که این از نظر قانون حقوق بشر چون بر خلا ف حقوق بشر عمل کرده مجرم می شود حقوق همیشه هستی و حیات می دهد هر عملی که عامل نیستی و مرگ باشد ضد حقوق بشر است

    پاسخحذف

  11. من نتوانستم منظورم را برسانم حقوق بشر را عموم بشر باید عمل کنند یعنی اگر همجنسگرائی حقوق بشر باشد همه باید همجنسگرائی را انجام بدهند ندهند ضد بشر می شوند حال همه اگر انجام بدهند چه نتیجه ای بدست می اید نیستی بشر پس ضد حقوق بشر است اما همجنسگرائی نکردن از حقوق بشر است چون ماده و نر ازدواج می کنند و نسل بشر هم هستی و حیات دارد حالا عده مخالف حقوق بشر این کار را می کنند مانند دزد ها و قاتل و جنایت کار ها و دیکتاتور ها که بر ضد حقوق بشر کار می کنند ضرر زدن به خود و جامعه ضد حقوق بشر بودن است اولین ضرری که ایجاد می کند مرض ابنه است اگر کسی پیدا نشد او را ارضا کند باید باتوم تو مقعدش بکند دومین ضرر این است ماهیچه های جمع کننده مقعد شل می شود و هر لحضه بخود می ریند و باید مثل بچه کوچک پمپرز بخود ببندد و سومین ضرر این است که کون که گشاد شد با جنس مخالف نمی تواند سکس کند چهارمین ضرر اینکه این حالتها مرض روانی برای شخص بوجود می اورد پنجمین ضرر اینکه مرتب مقعدش می خارد یک ساعت نمی تواند در یک جا بنشیند مرتب باید دستش در مقعدش باشد و ............. موفق پیروز باشید می دانی چرا انتخاب نمی کنند چون ان را از حقوق بشر نمی دانند اگر از حقوق بشر می دانستند حتما انتخاب می کردند انتخا ب به ذات خود هویتی ندارد وقتی هویت پیدا می کند که نوع انتخاب مشخص می شود یا حقوق را انتخاب می کند یا ابطال را معلوم است که اکثرت مردم بدنبال حقوق خود هستند و نه بدنبال ابطال کردن سلامتی خود همچنانکه گفتم مریض هستند و باید معالجه شوند کسی که هروئین کشیدن انتخاب را انتخاب کرده کسی که دزدی کردن را انتخاب می کند انتخاب کرده کسی شکنجه کردن مردم انتخاب می کند انتخاب کرده انسان اگر انتخاب نداشت مسئول نمی شد اما ایا هرچه که انتخاب کرد حق را انتخاب کرده این منطق انسانهای مطلق العنان است که مرض جنون دار ند چون برای زندگی معیار ندارند اگر هم دارند به ان عمل نمی کنند این نوع انسانها هستند که خامنه ای هیتلر و استالین و چنگیز خان مغول می شوند چون به هیچ قانوی که جدا کننده حق و باطل باشد عمل نمی کنند حالا یکی می خواهد مقعد خودش را مریض کند بکند علت اینکه این نیستی بوجود نیامده دلیل بر حقوق بشر نبودن ان است من دکتر همین ادمهای بد بخت هستم در جوانی مقعد بازی را انتخاب کرده اند اکنو ن در زنج و عذاب هستند قبل از اینکه شما این کار را بکنی با یک متخصص مشورت کن انها جهنمی برای خود ساخته اند که فقط مبتلا به ان می تواند تصور کند من نه شما را نمی شناسم و نه شما مرا نمی شناسی حالا اگر شما می خواهی این کار را بکنی به عنوان یک دکتر تقاضا دارم نکن و اگر کردی خود دانی من دیگر بیش از این وقت ندارم من نه درس اخلاق نمی دهم نه نمی دانم فقط برای ما از جهت انسانی و حقوقی و بهداشتی توضیح دادم فقط امیوارم جسم خودت را سالم نگاهداری کنی و به این بد بختی نیاندازی جانت در دست خودت است هر کاری می توانی بکنی از من گفتن از شما نمدانم ؟ ببخشید وقتان را گرفتم هستی سالم نعمتی است ما وراء همه چیز سلامتی یارت باد

    پاسخحذف
  12. هر مجازاتی که بنام اسلام بر همجنسگرایان جنینی اعمال شود بر خلاف قران است مگر اینکه ثابت شود همجنسگرائی برای لذت جوئی است و درجنین شخص وجود نداشته در ان حالت قران مجازات های را مقرر کرده که در زیر می اید و بالاتر از ان هم وجود ندارد بلکه باید بخشش را اصل قرار داد چون این انسانها قابل درمان هستند
    سوره نساء
    وَاللاَّتِي يَأْتِينَ الْفَاحِشَةَ مِن نِّسَآئِكُمْ فَاسْتَشْهِدُواْ عَلَيْهِنَّ أَرْبَعةً مِّنكُمْ فَإِن شَهِدُواْ فَأَمْسِكُوهُنَّ فِي الْبُيُوتِ حَتَّىَ يَتَوَفَّاهُنَّ الْمَوْتُ أَوْ يَجْعَلَ اللّهُ لَهُنَّ سَبِيلاً (15)
    15) و آنان که می آورند زشتی را ( مساحقه را ) از زنانتان پس شاهد گیرید بر- ایشان چهار تا از شما را(چه زن چه مرد)- پس چنانچه شهادت دادند پس نگاهدارید ایشان را در خانه ها - تا دریافت کند ایشان را مرگ(زندان ابد ) - یا قرار دهد خداوند برای ایشان جهتی را (برای تخفیف مجازات ) .
    وَاللَّذَانَ يَأْتِيَانِهَا مِنكُمْ فَآذُوهُمَا فَإِن تَابَا وَأَصْلَحَا فَأَعْرِضُواْ عَنْهُمَا إِنَّ اللّهَ كَانَ تَوَّابًا رَّحِيمًا ﴿16﴾
    16) و آن دو (– دومرد –– یا یک مرد و یک زن که ) می آورند او را ( زشتی را در اینجا - لواط –و زنا مقصود است ) از شما پس اذیت کنید (زندانی کنید) آن دو را – پس چنانچه توبه کردند و اصلاح کردند ( اعمالشان را ) پس اعراض کنید ( بگذرید ) از آن دو – همانا خداوند بود توبه پذیرنده ای بخشایشگر .

    سوره نور
    الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِّنْهُمَا مِئَةَ جَلْدَةٍ وَلَا تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ ﴿2﴾
    (1زن زناکار - و مرد زناکار را پس تحمیل (اذیت ) کنید هر یک از آندو را صد (سال یا ماه یا هفته یا روز در خانه ماندن =زندان )تحمیل کردنی ( از اذیت ) – و نگیرید شما بآندو مهربانی را – در دین (در قانون حق)خداوند – چنانچه بودید ایمان می آوردید به خداوند و بدوران آخرت- و باید شاهد شود به عذاب آندو جمعی از ایمان آورندگان
    الزَّانِي لَا يَنكِحُ إلَّا زَانِيَةً أَوْ مُشْرِكَةً وَالزَّانِيَةُ لَا يَنكِحُهَا إِلَّا زَانٍ أَوْ مُشْرِكٌ وَحُرِّمَ ذَلِكَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ ﴿3﴾
    1) مرد زناکار را نکاح نمی کند مگر زن زناکار- یا زن مشرک(مطلق العنان = مستبد )- و زن زناکار را نکاح نمی کند او را مگر مرد زناکار- یا مرد مشرک (مطلق العنان = مستبد )- – و حرام کرده شد آن (نکاح) بر ایمان آورندگان (تصدیق کنندگان حق و حقوق انسان )
    وَالَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ ثُمَّ لَمْ يَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاء فَاجْلِدُوهُمْ ثَمَانِينَ جَلْدَةً وَلَا تَقْبَلُوا لَهُمْ شَهَادَةً أَبَدًا وَأُوْلَئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ ﴿4﴾
    2) و آنانکه پرتاب می کنند (اتهام زنا را ) به (زنان ) سنگر گیرندگان (در خانواده پدر ومادر یا شوهر ) سپس نمی آورند به چهار شاهدان (که عمل زنا را دیده باشند ) پس تحمیل کنید ایشان را هشتاد(روز یا هفته یا ماه یا سال در خانه ماندن =زندان ) تحمیل کردنی (از اذیت )- و قبول نکنید برای ایشان شهادت دادن را هیچگاه – و آنها – ایشانند که متمردانند
    إِلَّا الَّذِينَ تَابُوا مِن بَعْدِ ذَلِكَ وَأَصْلَحُوا فَإِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿5﴾
    3) مگر آنانکه توبه کردند از بعد آن (اتهام زدن ) و اصلاح (حقمداری )کردند – پس همانا خداوند آمرزنده بخشایشگر است
    وَالَّذِينَ يَرْمُونَ أَزْوَاجَهُمْ وَلَمْ يَكُن لَّهُمْ شُهَدَاء إِلَّا أَنفُسُهُمْ فَشَهَادَةُ أَحَدِهِمْ أَرْبَعُ شَهَادَاتٍ بِاللَّهِ إِنَّهُ لَمِنَ الصَّادِقِينَ ﴿6﴾
    4) و آنانکه پرتاب می کنند (اتهام زنا را ) به لنگه هایشان- و نبود برای ایشان شاهدانی – مگر خودهایشان پس شهادت یکیشان – چهار شهادت است بخداوند که همانا او البته از راستگویان است
    وَالْخَامِسَةُ أَنَّ لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَيْهِ إِن كَانَ مِنَ الْكَاذِبِينَ ﴿7﴾
    5) و پنجمین را همانا لعنت خداوند بر او(مرد) است چنانچه بود از دروغ گویان
    وَيَدْرَأُ عَنْهَا الْعَذَابَ أَنْ تَشْهَدَ أَرْبَعَ شَهَادَاتٍ بِاللَّهِ إِنَّهُ لَمِنَ الْكَاذِبِينَ(8)
    6) و دفع می کند از او (از زن چون شهادت زن برتر از شهادت مرد است ) عذاب را – اینکه شهادت بدهد چهار شهادت بخداوند را – همانا او (مرد ) البته از دروغگویان است
    وَالْخَامِسَةَ أَنَّ غَضَبَ اللَّهِ عَلَيْهَا إِن كَانَ مِنَ الصَّادِقِينَ ﴿9﴾
    7) و پنجمین را – همانا لعنت خداوند بر او (زن ) است چنانچه بود (مرد)از راستگویان
    وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ وَأَنَّ اللَّهَ تَوَّابٌ حَكِيمٌ ﴿10﴾
    و اگر نبود فضل خداوند بر شما و بخشایش او( عذاب را شدید می کرد) وهمانا خداوند توبه پذیر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوشبختانه تا امروز چشمها،گوشهاوعقلها دیدند که این اسلام و قوانین ناکارآمدش قادر به کاهش و حتی کنترل بزه و جرم نبوده و به زودی شاهد گسستن تارهای عنکبوتی این دین مبین از دست و پای بندیان ساده لوح خواهیم بود.
      در نومیدی بسی امید است،،پایان شب سیه سپید است

      حذف
  13. در این ایات توجه داشته باشید شهادت زن بالاتر از مرد است بنا براین شهادت زن و مرد هم برابر است باید به ملا های منحرف این ها ابلاغ کرد در سوره بقره هم شهادت دو زن لازم نیست بلکه یکی فراموش کرده با شهادت یکی که مساوی شهادت یک مرد است احقاق حق می شود

    پاسخحذف
  14. محمد خوشگل بوده نه؟شاید بچه گیاش .ادم یاد زندگیه دراکولا میفته

    بین همه ی گونه ها پستان دار همجنس گرایی عملی کاملا طبیعی و معموله واگه خدای شما خیلی مخالف این چیزاس واسه بقیه ی گونه ها کاری میکرد.گرچه خدای شما فقط مثل بیمارای روانی نشسته میگه من گند زدم ولی شما خودتون رو اعدام کنید شکنجه کنید و تو حماقت دست و پا بزنید اخرشم میندازمتون جهنم. اگه خیلی به روان شناسی اعتقاد دارید بدونید خدای خیالی شما خودش از همه مریض تره.تا حالا فکرش رو نکرده بودی نه؟ههه .به هر حال با دور ریختن این شبه علم ها و خرافه هایی که ارزشش بیشتر از کارای تحقیقاتی مسیحیای اولیه برای اثبات صاف بودن زمین نیست همجنس گرایی مثل هر عمل جنسی دیگه یک انتخاب هستش و تو بعضی موارد بخاطر خصوصیات ژنتیک فرد هست.با توجه به اینکه همه ی گونه ها تا قبل از حظور انسان به عنوان موجود مهاجم سالم و سر حالن برای بی سوادایی که همجنس خواهی رو بیماری میدونن میگم که دیگه نگران نباشن .اگرم سواد داری که خوب نداری که این حرفا رو میزنی.متعجبم از ادم هایی که توجیح شون برای پدیده ها سخنان یه پرفسریه که میگردن پیدا کنن بعد از انبوه اثبات های فیزیکی و ریاضی که چون نمیفهمی دلیل نداره مطرح بشن و ادمایی با اون ارزش و اعتبار غافلن.در حقیقت شما این دینی که داری اول ایمانش هست بعد دنبال دلیل میگردی نه اینکه بخاطر پیدا کردن دلیلی این ایمان رو داشته باشی وگرنه روزی هزار بار کافر میشدی تازه اگه بینش مسلمون میشدی باز که اگه سواد داشتی نمیشدی

    پاسخحذف
  15. اها راستی سوزاک و سفلیس و ایدز و این داستانا عامل میکروبی یا ویروسی دارن شما از ما کافر تری که به پیدایش خود به خودی اعتقاد داری.سوزاک از همجنس گرایی بوجود نمیاد بی سواد نادان عامل زیستی داره میدونی؟اگه میدونی واقعا دمه اون منطقت گرم .فک کنم اینم باید خودم بگم که اگه به عامل بیماری الوده نباشی هرجوری اکروبات بازی کنی تو سکس نمیتونی ایدز یا سوزاک یا هر چی رو خلق کنی.میگم یکیم بیشتر با سواد شو بیا پیش خودمون استعداد کافر شدنو داری.به هر حال بی خدایی به معنی نبودن خالق نیست به معنیه اینه که اثبات میشه اون خالق اونی نیست که ما فکر میکنیم ینی نمیتونه باشه .این خالق میتونه یه سوسک ابسترکت باشه ولی نه قادر مطلق .اینم باید من بگم که همهی حیوونا جفت نیستن خیلی از گیاها قارچا ستاره ی دریای اسب ابی بعضی مارها اخه جالبه هاااااا...!!!
    برو بابا حیف وقت

    پاسخحذف
  16. اگر دست در مقعد نمودن کار خجالت اوریست فکری به حال مادرت کن.نگاهت به زن زمین زمان و علم هم همین است نادان.تخقیقات نشان داده 80 درصد مردم در طول دوران زندگی به صورت دوره ای تمایلات همجنس خواهانه داشته اند.لابد تو چون دول داری خیلی مفتی خری
    جای اینکه تو سایتای سکسی خیال پردازی کنی برو یه دوش اب سرد بگیر ذهنت باز شه نترس به رومون نمیاریم که چفد با دوستات تو مدرسه از اون بازیا میکردی .حقوق بشر؟هههه .دوس دارم بهت نگم همینجوری بمونی ولی به افتخار دوستان همجنس گرایم حقوق بشر با تصوراتت از قانون کمی فرق داره یعنی کمی بیشتر از کمی مثلا زنان حق دارن که تو بیمارستان تمیز بچشونو بدنیا بیارن با این منطق ما نمیبریمت تو بیمارستان تمیز ازت بچه بدنیا بیاریم .ههههه.دیگه نمیدونم چجوری بگم که بفهمی ههه.بسیاری از انسان های باهوش و پر افتخار تاریخ همجنس گرا بودند به شما نمیخورد کلا

    پاسخحذف
  17. نه فقط پستان داران..حتی حشرات و پرندگان..همجنس گرایی کاملا طبیعی است

    پاسخحذف
  18. دکتر!!!!! =)) دکتر علفی هستی شما وایییییی لووووووول

    پاسخحذف
  19. اقا فرض میکنیم یکی همجنسگراست
    نباید باهاش اینطور برخورد بشه چون اونم مانند همه ی ماها انسانه

    پاسخحذف