۱۸ مرداد ۱۳۸۹

حوريه هاي علي بن ابي طالب



يکي از ياران پيامبر اسلام به نام عبدالله بن عباس مي گويد:
رسول خدا صلي الله عليه و آله فرمود:
شب معراج وقتي مرا وارد بهشت کردند، نوري به صورتم برخورد.

حوريه هاي علي بن ابي طالب
به جبرئيل گفتم:« اين چه نوري بود؟ »
گفت:« اي محمد، اين نور خورشيد و ماه نبود. يکي از حوريه هاي علي بن ابي طالب عليه السلام از قصرش سرک کشيد! و به تو نگريست ! و خنديد ! و اين نور از دهانش خارج شد !!
اين حوريه در بهشت مي گردد و مي چرخد تا علي وارد بهشت شود.»
(بحارالانوار، جلد 39، صفحه 236، حديث 21 - کشف اليقين)












- نقد زندگی تاریخی حضرت محمد 
- جن در قرآن و اسلام 
- تناقضات قران
- آیا حضرت محمد معصوم بوده؟
 
 
 
 

۳ نظر:

  1. ای موجود خاکی که نگارنده ی این وبلاگ هستی
    هیچ نمیدانی برای بریدن رگ های گردن نجست چقدر بی تابیم
    تو موجودی فرو مایه و پست هستی که خونت هدر رفته است
    به جای خون در رگهای تو ریده اند
    خارتو گاییدم جلوی چشمانت
    دوست دارم دختر مادر همسر و خواهرت رو در بغل خودت بگائم
    خار کسسسه

    پاسخحذف
  2. خار کسسه ی مادر جنده
    تو مشکل با سیاسیون داری چکار به اعقتقادات ملیون ها محب و شیعه داری
    کس کش
    مگه نمیگین احترام به عقفائد؟ ها؟
    پس این کار شما تجاوز به اعتقادات ما نیست/
    بخدا قسم اگر بتونم پیدات کنم بدون هیچ تردیدی و ترسی سر از تن نجست جدا میکنم
    کیرم تو کسسسسسسسسس خاهرت توی بغلت
    دوستدارم دستاتو ببندم. و همه ی نوامیستو بایرم جلوی چشمت.
    اول انقدر با دستم تا ته کس مادرت فرو کنم و هی در بیارم تا رحمشو با چنکالام جلوی چشمات بکشم بیرون و اون کس کش که تورو پس انداخته از جراحات و درد کنده شدن رحمش چنان ناله و زجه ای بزنه که گوش فلک کر بشه

    پاسخحذف
  3. بعد.! همینطور که بستمت
    یکی یکی نوامیستو بیارم و یه جوری روی صورتت بشونمشون که کسشون روی دماغت بیافته
    من با کیر 3 متریم هی بکنم تو کسش ، روی صورت تو جوری که خایه هام بخوره به دماغت و تو از صدای زجه ی اونا آب بشی خااااااااارررررررر کسسسسسسسهههههههههه

    پاسخحذف